Thursday 21 April 2011

baru je bt blog..

hehehe.. ini adalah kali pertama dalam sejarah aku bt blog..xpernah langsung terpikir nk buat blog..yang memberi inspirasi kt aku adalah member aku sendiri..bukan nama sebenar (zaki). 
aku bt blog ni pon ade sebab n ade cite disebaliknye..

Sebab pertama: 
awek aku suruh aku buang fb aku..Alasan dia, sbb bnyk pempuan add aku, dia cemburu..hehehe..tp sbnr nye aku yg bnyk add pempuan, dia org aprove je..biase la jiwa bujang..nanti dh khwin dh xmerase dh nk gatal-gatal ni...

Sebab kedua: 
aku bosan sebab fb kena buang. aku nk je aktif kn akaun fb aku, tp sebab jujur n setia kt awek, aku tahan je hati bt xtau je, cool kate org..tp kt umah aku, member aku hari-hari bukak fb, xke mcm cilake..punye la syok layan.. fb ni bukan pe..tmpt nk cari awek je..nk chat dgn member laki pon kadang-kadang je..yg selalu mamat mamat maco kt luar tu chat adalah wanita-wanita sunti yg menanti buah hati bagai nk mati..hehehe..

Sebab ketige: 
nk lepas semua perasaan aku kt blog ni..ape yg aku rase, ape yg aku pendam segala ilmu dan pengetahuan yg aku ade akan aku kongsi dgn ko org..dan ko org jgn la malu-malu nk berkongsi pendapat n ilmu ko org...ilmu jgn kemut tau..dan untuk pengetahuan ko org yg xtau ape maksud kemut tu..maksud kemut tu adalah kendekut.

jadi untuk mengakhiri majils perasmian pembukaan blog aku ni..aku sedekahkan sedikit pantun utk ko org..n hope ade la yg membace blog aku ni..kalo ade la..kalo xde memang cilake la.. ok bace pantun ni..

bunga raya kembang mekar,
kembang mekar di dalam taman,
hidup ini hanyalah pelakar,
untuk kehidupan diakhir zaman.

manusia diberi akal fikiran,
supaya memikirkan masa hadapan,
cubalah baca segala coretan,
dari saya untuk kalian.

jgn lupe bace tau..xnk bace pon xpe..

No comments:

Post a Comment